Články

Učiteľ nie je Google 8 - Program


13. 6. 2024 | Štvrtok

8.00 – 9.20 REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV
 
   
9.20 – 9.45 OTVORENIE KONFERENCIE
 
Iveta Malachovská
moderátorka konferencie
 
doc. Ing, Viera Peterková, PhD.
dekanka, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
 
Mgr. Mira Schrimpelová Bianchi
konateľka, Dr. Josef Raabe Slovensko
 
 
9.45 – 11.00 HLAVNÉ REFERÁTY I
 
Potenciál štátneho vzdelávacieho programu pre základné vzdelávanie pri vytváraní inkluzívneho prostredia v škole
PhDr. PaedDr. Martin Bodis, PhD.
generálny riaditeľ Národného inštitútu vzdelávania a mládeže 
 
Riaditeľ (môže) urobiť viac, než sa zdá alebo Bezprecedentná transformácia modality
PhDr. Václav Trojan, Ph.D.
odborník na vzdelávaciu politiku a riadenie škôl, zakladateľ Ředitelské akademie, Praha
 
Zdroje šťastia v práci učiteľa
Mgr. Aleš Bednařík
psychológ, rečník, spisovateľ a happytarián
 
11.00 – 11.30 PRESTÁVKA
Občerstvenie
 
11.30 – 12.30 HLAVNÉ REFERÁTY II
 
Duševné zdravie detí a adolescentov z pohľadu pedopsychiatra
MUDr. Eva Katrlíková
detská psychiatrička, Klinika detskej psychiatrie Lekárskej fakulty Univerzity Komenského a NÚDCH, Bratislava
 
Šikanovanie - dynamika rovesníckej skupiny a školský kontext
Małgorzata Wójcik, Ph.D.
prodekanka pre študijné záležitosti, Univerzita sociálnych a humanitných vied Katovice, Poľsko
 
 
12.30 – 14.00 OBEDNÁ PRESTÁVKA
  Obed
   
14.00 – 15.30 SEMINÁRE, WORKSHOPY I.
   
Podporné opatrenia – komu a ako môžu pomáhať?
PhDr. Miroslava Čerešníková, PhD.
vysokoškolská pedagogička, regionálna metodička, Fakulta sociálnych vied a zdravotníctva Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, NIVAM 
 
Čo prinesú legislatívne zmeny v školstve?
JUDr. Žaneta Surmajová, PhD.
odborníčka v oblasti legislatívy školstva
 
Škola na ceste k reforme vzdelávania
PaedDr. Paulína Krivosudská 
riaditeľka ZŠ Jana Amosa Komenského v Seredi 
 
Podpora spolupráce a tvorba efektívnych tímov v škole
PaedDr. Darina Výbohová, PhD.
odborníčka v oblasti profesijného rozvoja
 
Zavedenie systému RESQL na prevenciu šikanovania založeného na výskume
Małgorzata Wójcik, Ph.D.; Karolina Malinowska; Dr. Piotr Rycielski; Mgr. Richard Savčinský
prodekanka pre študijné záležitosti, Univerzita sociálnych a humanitných vied, Poľsko; psychologička; pedagóg, Fakulta dizajnu Univerzity SWPS, Varšava; riaditeľ Základnej školy Mudroňova, Bratislava
 
15.30 – 16.00 PRESTÁVKA
Občerstvenie
 
16.00 – 17.30 SEMINÁRE, WORKSHOPY II.
   
Benefity školského podporného tímu v inkluzívnom procese odohrávajúcom sa v MŠ a ZŠ
Mgr. Kristína Liberčanová, PhD.
odborná asistentka, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
 
Aktuálne otázky vo financovaní regionálneho školstva
Ing. Jana Sládečková, PhD.
odborníčka na financovanie v oblasti školstva
 
LEADERSHIP ACADEMY profesijné kruhy
Ing. Dagmar Kéryová
Co-Active Executive coach a člen ICF
 
Kritické myslenie vo vzdelávaní
Bc. Emma Lujza Barilová
metodička kritického myslenia, Slovenská Debatná Asociácia
 
STEM - ako pracovať s dátami
Mgr. Peter Kelecsényi, PhD.
vedecko-výskumný pracovník NIVAM, stredoškolský učiteľ Gymnázium Metodova Bratislava
 
Umelá inteligencia v školách - s čím vie pomôcť?
PhDr. Michal Kubovics, PhD.
vysokoškolský pedagóg, Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
 
19.20 SPOLOČENSKÝ VEČER
 


14.06.2024 | Piatok

 
8.30 – 9.00 RANNÁ ŠÁLKA KÁVY
Ranná káva
 
 
9.00 – 10.30 SEMINÁRE, WORKSHOPY III.
   
Copingové stratégie učiteľov – ako sme na tom a čo s tým?
PhDr. Peter Kusý, PhD.
psychológ a vysokoškolský pedagóg, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
 
Vznik, zmena a skončenie pracovného pomeru
Ing. Jarmila Belešová
odborníčka na personalistiku v školstve
 
Nebojme sa otvoriť svoju triedu: pomôže to všetkým
doc. Mgr. Martin Brestovanský, PhD.
vysokoškolský pedagóg, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
 
Pozitívna školská klíma v kontexte rozvoja sociálno-emocionálnych kompetencií žiakov
PhDr. Silvia Majerčáková Albertová, PhD., M.A.
psychologička, odborná asistentka, Paneurópska vysoká škola v Bratislave
 
Výchova charakteru v škole a nové kurikulum: príležitosti a výzvy vo vyučovaní predmetov a v medzipredmetových vzťahoch
Mgr. Marek Wiesenganger PhD., doc. PhDr. Andrej Rajský, PhD.
vysokoškolský pedagóg, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave