Články
Učiteľ nie je Google 8 - Program
13. 6. 2024 | Štvrtok |
|
8.00 – 9.20 | REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV |
9.20 – 9.45 | OTVORENIE KONFERENCIE |
Iveta Malachovská | |
moderátorka konferencie | |
doc. Ing, Viera Peterková, PhD. | |
dekanka, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave | |
Mgr. Mira Schrimpelová Bianchi | |
konateľka, Dr. Josef Raabe Slovensko | |
9.45 – 11.00 | HLAVNÉ REFERÁTY I |
Potenciál štátneho vzdelávacieho programu pre základné vzdelávanie pri vytváraní inkluzívneho prostredia v škole | |
PhDr. PaedDr. Martin Bodis, PhD. | |
generálny riaditeľ Národného inštitútu vzdelávania a mládeže | |
Riaditeľ (môže) urobiť viac, než sa zdá alebo Bezprecedentná transformácia modality | |
PhDr. Václav Trojan, Ph.D. | |
odborník na vzdelávaciu politiku a riadenie škôl, zakladateľ Ředitelské akademie, Praha | |
Zdroje šťastia v práci učiteľa | |
Mgr. Aleš Bednařík | |
psychológ, rečník, spisovateľ a happytarián | |
11.00 – 11.30 | PRESTÁVKA |
Občerstvenie | |
11.30 – 12.30 | HLAVNÉ REFERÁTY II |
Duševné zdravie detí a adolescentov z pohľadu pedopsychiatra | |
MUDr. Eva Katrlíková | |
detská psychiatrička, Klinika detskej psychiatrie Lekárskej fakulty Univerzity Komenského a NÚDCH, Bratislava | |
Šikanovanie - dynamika rovesníckej skupiny a školský kontext | |
Małgorzata Wójcik, Ph.D. | |
prodekanka pre študijné záležitosti, Univerzita sociálnych a humanitných vied Katovice, Poľsko | |
12.30 – 14.00 | OBEDNÁ PRESTÁVKA |
Obed | |
14.00 – 15.30 | SEMINÁRE, WORKSHOPY I. |
Podporné opatrenia – komu a ako môžu pomáhať? | |
PhDr. Miroslava Čerešníková, PhD. | |
vysokoškolská pedagogička, regionálna metodička, Fakulta sociálnych vied a zdravotníctva Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, NIVAM | |
Čo prinesú legislatívne zmeny v školstve? | |
JUDr. Žaneta Surmajová, PhD. | |
odborníčka v oblasti legislatívy školstva | |
Škola na ceste k reforme vzdelávania | |
PaedDr. Paulína Krivosudská | |
riaditeľka ZŠ Jana Amosa Komenského v Seredi | |
Podpora spolupráce a tvorba efektívnych tímov v škole | |
PaedDr. Darina Výbohová, PhD. | |
odborníčka v oblasti profesijného rozvoja | |
Zavedenie systému RESQL na prevenciu šikanovania založeného na výskume | |
Małgorzata Wójcik, Ph.D.; Karolina Malinowska; Dr. Piotr Rycielski; Mgr. Richard Savčinský | |
prodekanka pre študijné záležitosti, Univerzita sociálnych a humanitných vied, Poľsko; psychologička; pedagóg, Fakulta dizajnu Univerzity SWPS, Varšava; riaditeľ Základnej školy Mudroňova, Bratislava | |
15.30 – 16.00 | PRESTÁVKA |
Občerstvenie | |
16.00 – 17.30 | SEMINÁRE, WORKSHOPY II. |
Benefity školského podporného tímu v inkluzívnom procese odohrávajúcom sa v MŠ a ZŠ | |
Mgr. Kristína Liberčanová, PhD. | |
odborná asistentka, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave | |
Aktuálne otázky vo financovaní regionálneho školstva | |
Ing. Jana Sládečková, PhD. | |
odborníčka na financovanie v oblasti školstva | |
LEADERSHIP ACADEMY profesijné kruhy | |
Ing. Dagmar Kéryová | |
Co-Active Executive coach a člen ICF | |
Kritické myslenie vo vzdelávaní | |
Bc. Emma Lujza Barilová | |
metodička kritického myslenia, Slovenská Debatná Asociácia | |
STEM - ako pracovať s dátami | |
Mgr. Peter Kelecsényi, PhD. | |
vedecko-výskumný pracovník NIVAM, stredoškolský učiteľ Gymnázium Metodova Bratislava | |
Umelá inteligencia v školách - s čím vie pomôcť? | |
PhDr. Michal Kubovics, PhD. | |
vysokoškolský pedagóg, Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave | |
19.20 | SPOLOČENSKÝ VEČER |
14.06.2024 | Piatok |
|
8.30 – 9.00 | RANNÁ ŠÁLKA KÁVY |
Ranná káva | |
9.00 – 10.30 | SEMINÁRE, WORKSHOPY III. |
Copingové stratégie učiteľov – ako sme na tom a čo s tým? | |
PhDr. Peter Kusý, PhD. | |
psychológ a vysokoškolský pedagóg, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave | |
Vznik, zmena a skončenie pracovného pomeru | |
Ing. Jarmila Belešová | |
odborníčka na personalistiku v školstve | |
Nebojme sa otvoriť svoju triedu: pomôže to všetkým | |
doc. Mgr. Martin Brestovanský, PhD. | |
vysokoškolský pedagóg, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave | |
Pozitívna školská klíma v kontexte rozvoja sociálno-emocionálnych kompetencií žiakov | |
PhDr. Silvia Majerčáková Albertová, PhD., M.A. | |
psychologička, odborná asistentka, Paneurópska vysoká škola v Bratislave | |
Výchova charakteru v škole a nové kurikulum: príležitosti a výzvy vo vyučovaní predmetov a v medzipredmetových vzťahoch | |
Mgr. Marek Wiesenganger PhD., doc. PhDr. Andrej Rajský, PhD. | |
vysokoškolský pedagóg, Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave | |