INKLUZÍVNA ŠKOLA
WEBINÁRPodpora školy pri budovaní inkluzívnej kultúry a rešpektovaní rôznorodosti detí a žiakov.
- Dostupnosť: Skladom
-
Cena s DPH
83,00 €
ks
Popis
Ak má byť inkluzívne vzdelávanie úspešným, je nevyhnutné pracovať na vytváraní profesionálneho prostredia, s ktorým súvisí aj profesionalizácia pedagógov. Úlohou manažmentu každej školy je podporovať a skvalitňovať inkluzívne vzdelávanie. Inklúzia v škole predstavuje sústavné úsilie a prispôsobovanie výchovno-vzdelávacieho prostredia a procesov neustále sa meniacej diverzite všetkých aktérov v školskom prostredí. Publikácia Inkluzívna škola je určená všetkým, ktorí pracujú so žiakmi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Pedagogickým a odborným zamestnancov ponúka aktuálne informácie o možnostiach a výzvach inklúzie a tipy na úspešnú kooperáciu.
- Zorientuje riaditeľov škôl v problematike inkluzívneho vzdelávania na všetkých stupňoch vzdelávania v regionálnom školstve.
- Prináša informácie o presných legislatívnych postupoch pri výchove a vzdelávaní detí a žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
- Poskytuje rady a metodické postupy, ako pracovať a hodnotiť žiakov s jednotlivým druhom ŠVVP, nevynímajúc nadaných žiakov a študentov.
- Prostredníctvom komplexne rozpracovaných tém pomôže školám pri nastavení inkluzívneho prostredia, realizácii edukačného procesu a poskytovaní podporných opatrení.
ODBORNÁ GARANCIA
Editorka: Mgr. Jarmila Chudá
Autori:
Mgr. Ivana Belovičová
PhDr. Anna Böhmerová
PhDr. Marek Havrila, PhD.
Mgr. Magdaléna Jakubíková
PaedDr. Mária Ježíková
Mgr. Izabela Kadlečíková
PaedDr. Zuzana Kadlečíková, PhD.
Mgr. Stanislava Kiková
Ing. Ingrid Konečná Veverková
doc. PaedDr. Barbora Kováčová, PhD.
PaedDr. Veronika Kušnírová, PhD.
Mgr. Katarína Ľahká
PaedDr. Alena Mateašíková
Mgr. Jana Mičíková
JUDr. Ing. Lucia Pivarníková
ThLic. PaedDr. Mgr. Oľga Pivarníková
PaedDr. Daša Sitková, PhD.
PhDr. Eva Smiková, PhD.
Mgr. Jarmila Strechová
RNDr. Bc. Mária Takáčová
Mgr. Barbora Vodičková, PhD.
PhDr. Anna Böhmerová
PhDr. Marek Havrila, PhD.
Mgr. Magdaléna Jakubíková
PaedDr. Mária Ježíková
Mgr. Izabela Kadlečíková
PaedDr. Zuzana Kadlečíková, PhD.
Mgr. Stanislava Kiková
Ing. Ingrid Konečná Veverková
doc. PaedDr. Barbora Kováčová, PhD.
PaedDr. Veronika Kušnírová, PhD.
Mgr. Katarína Ľahká
PaedDr. Alena Mateašíková
Mgr. Jana Mičíková
JUDr. Ing. Lucia Pivarníková
ThLic. PaedDr. Mgr. Oľga Pivarníková
PaedDr. Daša Sitková, PhD.
PhDr. Eva Smiková, PhD.
Mgr. Jarmila Strechová
RNDr. Bc. Mária Takáčová
Mgr. Barbora Vodičková, PhD.
OBSAH
A Infoservis
A 1 Aktuality
A 1.1 Legislatívny prehľad účinnej a pripravovanej legislatívy v oblasti školstva
A 1.2 Regionálny úrad školskej správy
A 1 Aktuality
A 1.1 Legislatívny prehľad účinnej a pripravovanej legislatívy v oblasti školstva
A 1.2 Regionálny úrad školskej správy
B Právne a iné predpisy
B 1 Zákony a vyhlášky
B 1.1 Povinné predprimárne vzdelávanie a dieťa so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami
B 1.2 Systém poradenstva a prevencie
B 1 Zákony a vyhlášky
B 1.1 Povinné predprimárne vzdelávanie a dieťa so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami
B 1.2 Systém poradenstva a prevencie
C Inkluzívne prostredie
C 1 Financovanie
C 1.1 Zmeny vo financovaní regionálneho školstva od 1. januára 2022
C 1.2 Financovanie pedagogických asistentov
C 2 Podmienky edukácie
C 2.1 Kreovanie inkluzívnej klímy v školách a v školských zariadeniach
C 2.2 Kompenzačné a špeciálne učebné pomôcky pre žiaka so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v základnej škole
C 2.3 Materiálno-technické podmienky práce školského špeciálneho pedagóga
C 1 Financovanie
C 1.1 Zmeny vo financovaní regionálneho školstva od 1. januára 2022
C 1.2 Financovanie pedagogických asistentov
C 2 Podmienky edukácie
C 2.1 Kreovanie inkluzívnej klímy v školách a v školských zariadeniach
C 2.2 Kompenzačné a špeciálne učebné pomôcky pre žiaka so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v základnej škole
C 2.3 Materiálno-technické podmienky práce školského špeciálneho pedagóga
D Edukačný proces
D 1 Materská škola
D 1.1 Včasná intervencia v materskej škole vo vzťahu k špecifickým ťažkostiam detí
D 2 Základná škola
D 2.1 Tvorba individuálneho vzdelávacieho programu
D 2.2 Pedagogické diagnostikovanie a autoevalvácia učiteľov vo vzťahu k edukácii žiakov so špecifickými edukačnými potrebami v základnej škole
D 3 Stredná škola
D 3.1 Rozvíjanie čitateľskej gramotnosti u žiakov s dyslexiou
D 3.2 Maturitná skúška žiakov so zdravotným znevýhodnením
D 1 Materská škola
D 1.1 Včasná intervencia v materskej škole vo vzťahu k špecifickým ťažkostiam detí
D 2 Základná škola
D 2.1 Tvorba individuálneho vzdelávacieho programu
D 2.2 Pedagogické diagnostikovanie a autoevalvácia učiteľov vo vzťahu k edukácii žiakov so špecifickými edukačnými potrebami v základnej škole
D 3 Stredná škola
D 3.1 Rozvíjanie čitateľskej gramotnosti u žiakov s dyslexiou
D 3.2 Maturitná skúška žiakov so zdravotným znevýhodnením
E Poradenstvo a prevencia
E 1 Školský podporný tím
E 1.1 Postavenie koordinátora školského podporného tímu v škole
E 1.2 Kompetencie a vlastnosti inkluzívne orientovaného pedagóga
E 2 Podporné opatrenia
E 2.1 Ako žiakov v škole motivovať
E 2.2 Konzultácie s rodičmi
E 1 Školský podporný tím
E 1.1 Postavenie koordinátora školského podporného tímu v škole
E 1.2 Kompetencie a vlastnosti inkluzívne orientovaného pedagóga
E 2 Podporné opatrenia
E 2.1 Ako žiakov v škole motivovať
E 2.2 Konzultácie s rodičmi
Obchodné podmienky
Ďalšie informácie | |
Periodicita | aktualizácie min. 4x ročne |
Typ produktu | publikácia s aktualizáciami |
Počet strán | 444 |
Formát | A5 |